RSS Feed

Potapljaška torta

Picture 013

Predvsem bi rada demonstrirala kako si lahko pomagamo z malo domišljije in kreativnosti pri ustvarjanju oblik.  Torta, ki sem jo izdelala še zdaleč ni moja lastna kreacija. Idejo sem ukradla na netu!

 

images

No pa začnimo!
Prvi problem je izdelava glave. Lahko bi enostavno naredili veliko bunko mase in jo uporabili za glavo. Kaj pa če je teža faktor in potrebujemo malo lažjo glavo?
No jaz sem se lotila tega tako, da porabim čim manj mase in konstruiram čim lažjo figurno. Za obliko sem uporabila balon, ki sem ga zalepila na kozarec za ulaganje.
Picture 001Balon sem obložila z plastjo kožno obarvane gum mase in odrezala, kar je bilo odveč.
Picture 002

Glavo sem navlažila in prekrila z plastjo črne gum mase izrezane v obleko.
Picture 003Od tu naprej se vam že svita kaj sledi. Konstrukcija nosa in maske.
Picture 005

Po 15 minutah je bila glava že toliko suha in kompaktna, da sem jo lahko že snela z balona in položila na desko.
Picture 006
Sledila je izdelava detajlov in plavuti morskega psa, ter celotnega koralnega grebena.
Picture 007
Čokoladno torto sem oblekla v modro tičino maso. Koralni greben je izdelan iz mletih bebe biškotov, marmelade, masla on čokolade (vse zmiksano v mikserju). Kar je v osnovi zgledalo nekako tako.
Picture 010

In na koncu smo na greben polepili še korale z lepilom narejenim iz vode in tyloze.
Koralni greben

Picture 015 Picture 014

Picture 016

One response »

  1. Hudo si tole izpeljala. Še en trik več, ki si ga moram zabeležit. Torta izgleda super.

    Reply

Leave a Reply

