Vir RSS

Winx Flora za Sarin 5 rojstni dan

Tortica še v izdelavi. Če bo čas in volja dodam še krila in nekaj detajlov.

Eko krila

Tale Winx deklica ni ravno anatomsko korektna. Se nekaj čez Barbie govori hm hm. No vseeno gradnja je potekala nekako tako:

Spekla sem čokoladni biskvit v modelu za panetone 1000g. Na sredini sem naredila luknjo z rolico od toaletnih brisač v katero bo kasneje prišla punčka. Biskvit sem prerezala na približno 1.5 cm debele plasti in jih začela zlagati v model.

Ideja je bila, dab o zgornja torta punčka okus jagoda čokolada za otroke in spodnja okus rafaelo za odrasle.

Za jagodno kremo sem uporabila sveže jagode in sladkor, ki sem jih na hitro zakuhala in dodala želatino. Vse skupaj ohladila, da se strdi in dodala stepeno smetano. Kremo sem izmenično z biskvitom polagala v model dokler ni bil poln. Pustila odstati čez noč in voula…

 

 

Ker ne maram preveč maslene kreme in se mi zdi neprimerna za otroke sem torto oblila z čokoladnim ganašejem (čokolada in smetana). Mmmmmmm…

To zna bit zelo messy. Še posebaj ko je treba torto postavit eno na drugo in jo prekrivat. Lahko hitro vse opacaš z čokolado. Ampak je potrebno malo reskirat za boljši okus. Torej biskvit na hitro oblijem in dam v hladilnik za 10 minut da se začne strjevati. Šele potem zgladim stranice.

Spodnji del torte je kokosov biskvit. Krema pa je slaščičarska z okusom kokosa z mandenlji. Biskvit sem namočila z kokosovim mlekom. Vse skupaj premazala zelo na tanko z masleno kremo in oblekla v modro tičino.

Vstavila sem palčke, ki bodo držale (upam) zgornjidel– punčko. Zaščitila sem vse skupaj z peka papirjem, da sem lahko gor položila čokoladno torto.

Za krilo sem naredila viola tičino in jo razvaljala na okroglo. Zmerila sem biskvit in izrezala krog.

Če vas zanima kako naredit lep valovit rob potem vam povem, da jaz to naredim z valjčki, ki so bili namenjeni modeliranju z unim otroškim plastelinom, sedaj pa so v moji lasti.

Torto prekrijemo. Vso ostalo masleno kremo, ki nisem porabila za premazovanje sem obarvala zeleno in jo nabrizgala v luknjo.

V luknjo sem položila punčko, ki sem jo predhodno zaščitila z folijo in oblekla v oblekico iz zelene tičine.

Ves razmah in luknje sem zamašila z brizganjem maslene kreme in se lotila dekoriranja z vrtnicami in listki, ki sem jih že prej naredila. Zeleno nadkrilo pa je narejeno iz svežih listov, ki lepo padejo po krilu.

In to je to.Oziroma še beseda dve o krilih. Le ta sem naredila iz bele sladkorne mase. Pustila, da se nekaj dni sušijo in potem pritrdila ba spodnjo stran dva velika zobotrebca. Sploh nisem vedela ali bo vse skupaj izvedljivo. Danes sem jih samo na hitro pobarvala v nežno roza barvo in posula z dekoracijo iz marketa. Zaenkrat stojijo gor…kaj bo pa do zjutraj kdo ve.

 

En odgovor »

  1. Zanimivo si se lotila in zelo izdelala torto. Jaz sem naredil navadno okroglo, vednar pa sem izdelal figurico Bloom in napis Winx. Ne izgleda lepa kot tvoja, kljub temu pa so jo “mladinke” pojedle celo.

    http://easy-recepti.blogspot.com/2012/11/torta-winx-bloom-winx-bloom-cake.html

    Odgovori
    • Zelo lepo je videti, da tudi moški izražajo svojo kreativnost na pekarski način. Osebno se ne ukvarjam dosti z izdelavo figuric. Bolj so mi blizu torte kot skulpture. Zavidam pa tistim, ki imate potrpljenje izdelovat figurice 🙂
      Keep up the good work!!!!

      Odgovori

Komentiraj