RSS Feed

Gum masa

Danes sem žvečilko zmlela v mlinčku za mletje sladkorja skupaj z eno žlico sladkorja. Je uspelo! Zdaj moram to sprobat, ker se mi pojavljajo problemi z miksanjem zvečilke v maso. Se včasih ne vmeša najbolje.

Update:

No in pred par dnevi sem zadevo sprobala in se je SUPER obnesla. Žvečilko sem skupaj z žlico sladkorja zmlela v mlinčku za mleje kave, ki ga zadnjih 20 let uporabljamo doma za mletje sladkorja! Zadeva se je super zmiksala v prah in sem jo pol sam med ostal sladkor v prahu stresla in premešala.

Tokrat sem bila tudi v stiski z časom in sem samo pustila samo eno uro stat namesto celo noč in je tudi bilo vse enako. Mogoče je bila masa malo mehkejša kot sicer ampak z njo sem naredila krilca za čebelice, ki so bila že po 3 urah toliko posušena, da sem jih lahko že uporabila.

Je pa res, da so šle pol čebelice takoj na toplo zabavo in se mi zdi, da ko se je maslena krema začela topit so se krilca napila in povesila  tako da jih je res bolje sušit vsaj dva dni!

Ampak če rabite kak okrasek naredit kot naprimer rožico al nekaj kar ne bo stalo pokoncu kot ta krilca pol brez skrbi lahko! Tudi last minute.

Več o mlinčkih v rubriki kuhinjski pripomočki.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 responses »

  1. zdravo, tudi jaz malo raziskujem te gumjaste mase za oblikovanje. preizkusil sem celo recept, pri katerem ni nobenega gumjastega dodatka in gre kar fajn izdelovat tudi tanjše stvari, ne da bi se cefrali robovi. imam pa nemen preizkusiti nekaj od: gum tex, tragacanth ali CMC (cellulose gum). recept je pravzaprav isti kot tvoj, namesto čigumija pa se doda tale prah v malih količinah. naročil bom kar na amazonu uk. večkrat tam naročam in včasih je pošiljka tu že v 3 dneh. poročam…
    sicer pa fajn blog🙂
    lp
    marko

    Reply
  2. Zivjo!
    Vse gume so zelo dobavljive preko neta. Ko sem bila se v Angliji sem jih tam kupovala. Sedaj pa bi rada predvsem nasla alternativne varijante zato da bi se pekarice in peki bolj pogubno odlocali za izdelovanje tort doma sami in jih nebi sama misel da morajo neki kupit na netu odvrnila od idej.
    Res se najde veliko receptov ki delujejo tudi brez Gume in Marko upam da bos kakega tudi delil z nami laiki🙂

    Reply

Leave a Reply

